רהיטים בהזמנה אישית

רהיטים בהזמנה אישית

הבית שלנו הוא המקום האישי ביותר שיש לנו. זה המקלט שלנו מהמציאות היומיומית, המקום בו אנו נחים לאחר יום עבודה מפרך או יום לימודים מתיש, כאן קיים המרחב בו אנו חשים תמיד רצויים ונינוחים.

זאת הסיבה לכך שביתנו חייב לדבר באותה שפה ברורה שמקרינה את האישיות שלנו ואת הנשמה שלנו. התאמה אישית של הרהיטים, היא הצעד הראשון בבית שיש בו כדי לשקף את הדרך שלך להיות הרמוני ושלם בחלל האינטימי שנקרא בית. כדי שביתנו ידבר עלינו ואלינו, יש ליצור סביבה מאוזנת ועקבית, אווירה תואמת מציאות. כאשר אורחים נכנסים לביתך, עליהם להרגיש את האישיות בפיזור הרהיטים, באופן בו גופי התאורה מסודרים ובסגנון הריהוט שבחרתם. כל זה אפשרי, אם אתם מעצבים את כל הבית שלך על פי קריטריונים מסוימים לעיצוב פנים. אחרת, החדרים שלנו יהיו רק מפגן של רהיטים ואביזרים, שנלקחים בנפרד, בהחלט עונים על הטעם שלנו, אך בסך הכל עוזרים רק ליצור סביבה מבולגנת ולא מסודרת.

 

מה היתרונות של ייצור רהיטים בהתאמה אישית?

  • איכות – עיצוב רהיטים בהזמנה אישית בהשוואה לרהיטים המיוצרים בייצור המוני שונה באופן מהותי. רהיטים בעיצוב אישי דומים יותר ליצירת אמנות מושלמת. כאשר אנחנו בוחנים ריהוט קאסטום מייד, נוכל להבחין מייד בזמן ובמחשבה שהושקעו ביצירתו. בקניית ריהוט בייצור המוני יש לפעמים ליצרנים נטייה לחסוך בעלויות החומר ולייצר עם חומרי גלם מאיכות נמוכה, מה שמביא לכך שהרהיט הסופי יחזיק מעמד במשך שנים ספורות וזאת בניגוד לקניית רהיטים בהתאמה אישית שמחזיקים שנים ארוכות.
  • פונקציונליות – פונקציונליות והתאמה אישית הן מהסיבות העיקריות לקניית ריהוט בהתאמה אישית, כך ניתן לקבוע את גודלו של הרהיט ולהתאימו באופן מדויק לחלל. בחירה של רהיטים בהזמנה אישית מאפשרת ליצור ריהוט שתפור באופן מדויק לצרכים של הלקוח ללא כל פשרה עיצובית.
  • סגנון מיוחד – מעצבי פנים או אדריכלים שמעוניינים ליצור בחללים השונים אווירה וסגנון מיוחדים יכולים ליצור זאת כמעט רק באמצעות ריהוט בהתאמה אישית אשר משתלב באופן מושלם בסגנון אותו הם רוצים ליצור בבית או בחלל העבודה.
  • חומרי גלם – תכנון של רהיטים באופן אישי, מאפשר לאדריכל או למעצב הפנים שליטה אבסולוטית בחומרי הגלם ובחירה של חומרים וטקסטורות מיוחדים. בחירה אישית זו מסייעת לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר, מעצב הרהיטים יכול לשחק עם הטקסטורות, המרקמים והצבעים ולבנות עבורנו רהיט מיוחד שהוא למעשה יצירת אמנות חד פעמית.
  • זמן שווה כסף – חיפוש אחר הרהיט המושלם יכול לקחת שבועות וחודשים, כל מי שמשפץ או בונה בית יכול להעיד על הזמן הרב שלוקח בבחירת פריטי עיצוב שונים. כאשר הרהיט מתוכנן ע”י מעצב ניתן לחסוך זמן יקר בחיפושים ולהתמקד בעיצוב הרהיט.

שמעון בוזגלו, מעצב רב תחומי, מתמחה בייצור ועיצוב פריטים ייחודיים, בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל פרויקט, פרטי או מסחרי. מניפת העבודות מתפרשת על פני ערב רב של תחומים: החל מחדרי ישיבות, אלמנטים של פיסול פנים וחוץ, פרזול עיצוב ובנייה של אלמנטים דקורטיביים ייחודיים לפרויקטים אדריכליים פרטיים, מוסדות ציבור ומבנים תעשייתיים ועד הזמנות מורכבות של עבודות מטבחים ייחודיים, ריהוט וחיפויי קירות. העבודה נעשית בצמוד לאדריכלים ומעצבי פנים מובילים וכל הריהוט מיוצר בהתאמה ייחודית לכל פרויקט. חשיבות אותנטיות החומרים ואופיים מנחה את הקו העיצובי ואת תהליך הייצור. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-6827060, בטלפון נייד: 052-6762168 או צרו איתנו קשר כאן.

מחכים לפנייתך

לייעוץ פנה אלינו ונשוב בהקדם

Top