עבודות ברזל אומנותיות

קשת רחבה של עבודות ברזל אומנותיות

את עולם הברזל והמתכת ניתן לחלק לשני סוגים מרכזיים. הסוג העיקרי מורכב ממסגריות המספקות מענה לצרכים מקצועיים ופרטיים, והסוג השני בדומה לבית היצירה של שמעון בוזגלו  ארט אנד דיזיין וורקשופ שבתל אביב, מורכב מקבוצה הרבה יותר קטנה ואקסקלוסיבית המתמחה בביצוע  עבודות ברזל ומתכת מקצועיות, וממוקדת בהיבט האומנותי והיצירתי שלהן. אומנים אלו מספקים פתרונות אישיים לפרויקטים מורכבים ומיוחדים, פרטיים ומסחריים, עבור קשת רחבה של צרכים, אלמנטים ומוצרים.

 

עבודות ברזל שחושבות אחרות

בארצנו מרבית המסגריות מבוססות על אנשי מקצוע מיומנים הפועלים בהתאם לסטנדרט מקובל, שבלוני ובנאלי. מנגד, יש מספר מסגריות בדומה לנו שיש להן ידע וכישורים לביצוע עבודות ברזל אומנותיות שחושבות מחוץ למקובל. יכולת זו מבוססת על הכרות מעמיקה עם תכונות של מתכות וברזל לצד מגוון חומרים נוספים, הכרות עם מגוון שיטות עבודה חדישות ומסורתיות והבנה נרחבת בעולם העיצוב והאומנות. לכך יש להוסיף  כישורי יצירה אומנותיים, וכך וקיבלתם את מה שנדרש עבור יצירה אומנותית מברזל.

 

עולם שלם של אפשרויות

בזכות חוזק וגמישות החומר וחזותו המרשימה, עבודות ברזל אומנותיות ועבודת עם מתכות נוספות מספקות מענה לקשת רחבה של צרכים, מוצרים ופריטים במרחב פנימי וחיצוני. כך למשל, ניתן ליצור מעבודות אלו את הפריטים הבאים:

  • חיפוי קירות- בעזרת עבודות עם ברזל ומתכות אחרות ניתן ליצרו חיפויי קיר אומנותיים ומודרניים בעלי חזות מרהיבה, היכולים להשתלב למשל בבית פרטי, בלובי של בניין או בחדר ישיבות במשרד.
  • אלמנטים פיסוליים- ברזל מספק חומר גלם נפלא, גמיש ומלא נוכחות ליצירת אלמנטים פיסוליים במרחב, בעלי ייעוד פרקטי ואסטטי כאחד, כדוגמת נישות, מחיצות, אדניות, גופי תאורה ועוד.
  • מדרגות ומעקות- ברזל ומתכות נוספות משמשים לעיצוב ייחודי של מדרגות ומעקות בעלי חזות יוצאת דופן שיכולה לשלב חומרי גלם נוספים כמו עץ וזכוכית, ומתאימה לעיצוב יוקרה של בתים ומשרדים.
  • דלתות וחציצות- בברזל ומתכת ניתן לעצב דלתות חוץ ופנים, דלתות הזזה, שערים, גדרות ומחיצות מודולאריות מיוחדות, היכולים להיות מצד אחד בעלי נוכחות מאסיבית או לחילופין עם מראה מעודן מלוטש. בכל מקרה מדובר בפריטים מרשימים שלא ניתן להתעלם מהם, שמשפיעים על חזות החלל והאווירה השורה בו.
  • רהיטים- ברזל ומתכות נוספות יכולות לשמש כבסיס ליצירת ועיצוב ריהוט ייחודי לבית, למשרד ולמרחב ציבורי. למשל ניתן לעצב בעזרתם ספריות, ספסלים, שולחנות, כיסאות, כיסאות בר, קונסולות, מתלים, מדפים ועוד.
  • ספריות- ברזל יכול לגם לספק חומר גלם נהדר לבניית ספרייה מעוצבת ומרשימה, עם ארגון ייחודי המוסיף למרחב עוד אלמנט יצירתי.

 

הזמנת עבודות ברזל אומנותיות

להזמנת עבודות ברזל אומנותיות ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם בית היצירה שמעון בוזגלו -ארט אנד דיזיין וורקשופ בטלפונים 03-6827060 ו- 052-6762168 או למייל info@shimonbuzaglo.co.il.

מחכים לפנייתך

לייעוץ פנה אלינו ונשוב בהקדם

Top